Pozycjonowanie stron internetowych
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(1)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Polska
(1613)
Poezja polska
(1543)
Literatura polska
(1430)
Kobieta
(1420)
Literatura dziecięca polska
(1301)
Pozycjonowanie stron internetowych
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Rodzina
(700)
Zabójstwo
(652)
Zwierzęta
(576)
Przyjaźń
(573)
Dziecko
(541)
Śledztwo i dochodzenie
(527)
Miłość
(519)
Żydzi
(501)
Literatura dziecięca amerykańska
(463)
Opowiadanie dziecięce polskie
(450)
Magia
(444)
Tajemnica
(430)
Relacje międzyludzkie
(428)
Literatura
(410)
Psy
(406)
Policjanci
(404)
Lektura szkolna
(398)
Literatura młodzieżowa polska
(393)
Sztuka
(385)
Język polski
(383)
Uczucia
(383)
Wielkopolska
(363)
Boże Narodzenie
(338)
Dzieci
(328)
Książki dla małych dzieci
(326)
Kultura
(321)
Osoby zaginione
(321)
Poezja dziecięca polska
(321)
Koty
(316)
Historia
(313)
Polityka
(311)
Powieść niemiecka
(310)
Powieść rosyjska
(308)
Życie codzienne
(288)
Filozofia
(287)
Wychowanie w rodzinie
(285)
Przestępczość zorganizowana
(281)
Publicystyka polska
(279)
Dziewczęta
(278)
Nastolatki
(278)
Przedsiębiorstwo
(269)
Dramat polski
(259)
Literatura młodzieżowa angielska
(257)
Dziennikarze
(240)
Seryjni zabójcy
(237)
Opowiadanie polskie
(236)
Pamiętniki polskie
(236)
Pisarze polscy
(231)
Wojsko
(231)
Ludzie a zwierzęta
(224)
Małżeństwo
(222)
Politycy
(220)
Podróże
(218)
Wojna
(215)
Trudne sytuacje życiowe
(213)
Arystokracja
(212)
Uczniowie
(212)
Rodzeństwo
(211)
Stosunki interpersonalne
(211)
Uprowadzenie
(210)
Odżywianie
(209)
Fantastyka
(206)
Zarządzanie
(206)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(201)
Powieść młodzieżowa polska
(198)
Opowiadania polskie
(195)
Wojna 1939-1945 r.
(194)
Prywatni detektywi
(193)
Śmierć
(193)
Język angielski
(192)
Sekrety rodzinne
(192)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(188)
Literatura dziecięca
(187)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(187)
Literatura dziecięca niemiecka
(185)
Pisarze
(184)
Samorealizacja
(181)
Matematyka
(180)
Terroryzm
(178)
Poszukiwania zaginionych
(173)
Wybory życiowe
(173)
Młodzież
(172)
Psychoterapia
(172)
Fizyka
(170)
Teatr polski
(167)
Wychowanie
(166)
Aktorzy
(165)
Koń
(164)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(164)
Muzyka
(164)
Władcy
(164)
Kucharstwo
(161)
Mężczyzna
(160)
Osobowość
(160)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej