Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(6)
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
(4)
Autor
Bomba Katarzyna
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Carby-Hall Joseph Roger
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Hamrol Adam
(1)
Krajewski Marcin
(1)
Kurzynoga Małgorzata
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mielczarek Marcin A
(1)
Miernicka Irmina
(1)
Mitrus Leszek
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Nowak Edward
(1)
Płażek Stefan
(1)
Rylski Mikołaj
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smusz-Kulesza Monika
(1)
Szabłowska-Juckiewicz Marzena
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Tlatlik Justyna
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tyc Aneta
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Wrocławska Tatiana
(1)
Ziółkowski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dzieci
(8321)
6-8 lat
(3867)
Młodzież
(2917)
9-13 lat
(2753)
0-5 lat
(2661)
Przedsiębiorcy
(9)
14-17 lat
(1043)
Dorośli
(937)
Szkoły wyższe
(624)
18+
(263)
Studenci
(253)
Rodzice
(140)
Szkoły podstawowe
(88)
Szkoły średnie
(43)
Nauczyciele
(33)
Przedszkola
(21)
Logopedzi
(20)
Menedżerowie
(20)
Lekarze
(18)
Szkoły ponadgimnazjalne
(18)
Gimnazja
(12)
Psycholodzy
(12)
Pedagodzy
(11)
Psychoterapeuci
(11)
Prawnicy
(10)
Dziewczęta
(9)
Poziom podstawowy
(9)
4+
(8)
Licea
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Grupa wiekowa Dzieci
(7)
Klasa 4.
(7)
Kobieta
(7)
Księgowi
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Szkoły ponadpodstawowe
(7)
A2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Doradcy podatkowi
(6)
Klasa 1.
(6)
Niewidomi
(6)
Urzędnicy
(6)
6-8
(5)
Ekonomiści
(5)
Proza
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 6.
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Lekarze specjaliści
(4)
Poziom rozszerzony
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Terapeuci
(4)
5-8 lat
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
Kosmetyczki i kosmetycy
(3)
Literatura polska
(3)
Mlodzież
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Pracodawcy
(3)
Pracownicy ds. osobowych
(3)
Technikum
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
18 +
(2)
7-13 lat
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Adwokaci
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Architekci
(2)
Chłopcy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(2)
Inżynierowie
(2)
Kardiolodzy
(2)
Kierowcy operatorzy wózków jezdniowych
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 4
(2)
Lekarze rodzinni
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Logistycy
(2)
Nauczyciele liceów
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele specjaliści
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Neurolodzy
(2)
Onkolodzy
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Google
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Analiza finansowa
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing wartości
(1)
Model biznesowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Równość (prawo)
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik podpowiadający jak podjąć odpowiednie decyzje przy zakładaniu własnej firmy. Z czym wiąże się wybór poszczególnych form opodatkowania? - jakiej płatności do ZUS się spodziewać - czym są Twoje przychody i koszty - kiedy musisz stać się płatnikiem VAT - jak rozliczyć magazyn - jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia oferuje dogłębną analizę dyskryminacji nie tylko z teoretycznego, lecz także praktycznego punktu widzenia, z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego, Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. 34 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja kosztów uzyskania przychodów daje szerokie możliwości interpretacji poszczególnych stanów faktycznych. Świadczy o tym m.in. ogromna liczba interpretacji wydanych przez organy podatkowe. Nasz poradnik pomoże w prawidłowym oraz korzystnym rozliczeniu podatkowym.Przedstawiamy w sposób dokładny i przystępny przydatne przykłady, wzory księgowań oraz aktualne interpretacje i orzeczenia. Prezentujemy rozwiązania najbardziej zawiłych i aktualnych problemów dotyczących kosztów. Nie zabrakło również omówienia nowych rozwiązań, które weszły w życie od 1 stycznia 2017 r., a dotyczą wyłączenia z kosztów wydatków zapłaconych gotówką. Całość oparta jest na praktycznym, wieloletnim doświadczeniu doradcy podatkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej