Google
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(5)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bailyn Bradley
(1)
Bailyn Evan
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Reppesgaard Lars
(1)
Sadurska Paulina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(1613)
Poezja polska
(1543)
Literatura polska
(1430)
Kobieta
(1412)
Literatura dziecięca polska
(1301)
Google
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1269)
Rodzina
(695)
Zabójstwo
(649)
Zwierzęta
(576)
Przyjaźń
(571)
Dziecko
(541)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Miłość
(515)
Żydzi
(501)
Literatura dziecięca amerykańska
(463)
Opowiadanie dziecięce polskie
(450)
Magia
(444)
Relacje międzyludzkie
(427)
Tajemnica
(425)
Literatura
(410)
Psy
(403)
Policjanci
(401)
Lektura szkolna
(398)
Literatura młodzieżowa polska
(393)
Sztuka
(385)
Język polski
(383)
Uczucia
(382)
Wielkopolska
(363)
Boże Narodzenie
(338)
Dzieci
(328)
Książki dla małych dzieci
(326)
Poezja dziecięca polska
(321)
Kultura
(320)
Koty
(315)
Osoby zaginione
(315)
Historia
(313)
Polityka
(310)
Powieść niemiecka
(310)
Powieść rosyjska
(308)
Życie codzienne
(287)
Filozofia
(286)
Wychowanie w rodzinie
(285)
Przestępczość zorganizowana
(279)
Publicystyka polska
(279)
Dziewczęta
(276)
Nastolatki
(276)
Przedsiębiorstwo
(268)
Dramat polski
(259)
Literatura młodzieżowa angielska
(257)
Dziennikarze
(240)
Opowiadanie polskie
(236)
Pamiętniki polskie
(236)
Seryjni zabójcy
(236)
Pisarze polscy
(231)
Wojsko
(231)
Ludzie a zwierzęta
(224)
Małżeństwo
(221)
Politycy
(220)
Podróże
(216)
Wojna
(215)
Trudne sytuacje życiowe
(213)
Uczniowie
(212)
Arystokracja
(211)
Rodzeństwo
(211)
Stosunki interpersonalne
(211)
Uprowadzenie
(210)
Odżywianie
(209)
Fantastyka
(206)
Zarządzanie
(206)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(201)
Powieść młodzieżowa polska
(198)
Opowiadania polskie
(195)
Wojna 1939-1945 r.
(194)
Prywatni detektywi
(193)
Język angielski
(192)
Śmierć
(192)
Sekrety rodzinne
(189)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(188)
Literatura dziecięca
(187)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(187)
Literatura dziecięca niemiecka
(185)
Pisarze
(184)
Samorealizacja
(181)
Matematyka
(180)
Terroryzm
(178)
Młodzież
(172)
Psychoterapia
(172)
Poszukiwania zaginionych
(171)
Fizyka
(170)
Wybory życiowe
(170)
Teatr polski
(167)
Wychowanie
(166)
Aktorzy
(165)
Koń
(164)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(164)
Muzyka
(164)
Władcy
(164)
Kucharstwo
(161)
Osobowość
(160)
Film polski
(159)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Publikacje
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 004 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej