Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(4)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Stawarz-García Barbara
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(8328)
6-8 lat
(3871)
Młodzież
(2918)
9-13 lat
(2754)
0-5 lat
(2666)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
14-17 lat
(1045)
Dorośli
(940)
Szkoły wyższe
(624)
18+
(264)
Studenci
(253)
Rodzice
(140)
Szkoły podstawowe
(88)
Szkoły średnie
(43)
Nauczyciele
(33)
Przedszkola
(21)
Logopedzi
(20)
Menedżerowie
(20)
Lekarze
(18)
Szkoły ponadgimnazjalne
(18)
Gimnazja
(12)
Psycholodzy
(12)
Pedagodzy
(11)
Psychoterapeuci
(11)
Prawnicy
(10)
Dziewczęta
(9)
Poziom podstawowy
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
4+
(8)
Licea
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Grupa wiekowa Dzieci
(7)
Klasa 4.
(7)
Kobieta
(7)
Księgowi
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Szkoły ponadpodstawowe
(7)
A2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Doradcy podatkowi
(6)
Klasa 1.
(6)
Niewidomi
(6)
Urzędnicy
(6)
6-8
(5)
Ekonomiści
(5)
Proza
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Klasa 3.
(4)
Klasa 6.
(4)
Kosmetolodzy
(4)
Lekarze specjaliści
(4)
Poziom rozszerzony
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Terapeuci
(4)
5-8 lat
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
Kosmetyczki i kosmetycy
(3)
Literatura polska
(3)
Mlodzież
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Pracodawcy
(3)
Pracownicy ds. osobowych
(3)
Technikum
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
18 +
(2)
7-13 lat
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Adwokaci
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Architekci
(2)
Chłopcy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(2)
Inżynierowie
(2)
Kardiolodzy
(2)
Kierowcy operatorzy wózków jezdniowych
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 4
(2)
Lekarze rodzinni
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Logistycy
(2)
Nauczyciele liceów
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele specjaliści
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Neurolodzy
(2)
Onkolodzy
(2)
Temat
Content marketing
(2)
Google Analytics
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Analityka internetowa
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Reklama internetowa
(1)
Strony WWW
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: Nowe wydanie.
Książka, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej