Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(5)
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gulak-Lipka Patrycja
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
McStay Andrew
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dorośli
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(1613)
Poezja polska
(1543)
Literatura polska
(1430)
Kobieta
(1411)
Literatura dziecięca polska
(1301)
Marketing cyfrowy
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1269)
Rodzina
(695)
Zabójstwo
(649)
Zwierzęta
(574)
Przyjaźń
(571)
Dziecko
(541)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Miłość
(515)
Żydzi
(501)
Literatura dziecięca amerykańska
(463)
Opowiadanie dziecięce polskie
(450)
Magia
(444)
Relacje międzyludzkie
(426)
Tajemnica
(425)
Literatura
(410)
Psy
(403)
Policjanci
(401)
Lektura szkolna
(398)
Literatura młodzieżowa polska
(393)
Sztuka
(385)
Język polski
(383)
Uczucia
(382)
Wielkopolska
(363)
Boże Narodzenie
(338)
Dzieci
(328)
Książki dla małych dzieci
(326)
Poezja dziecięca polska
(321)
Kultura
(320)
Osoby zaginione
(315)
Historia
(313)
Koty
(313)
Polityka
(310)
Powieść niemiecka
(310)
Powieść rosyjska
(308)
Życie codzienne
(287)
Filozofia
(286)
Wychowanie w rodzinie
(285)
Przestępczość zorganizowana
(279)
Publicystyka polska
(279)
Dziewczęta
(276)
Nastolatki
(276)
Przedsiębiorstwo
(268)
Dramat polski
(259)
Literatura młodzieżowa angielska
(257)
Dziennikarze
(240)
Opowiadanie polskie
(236)
Pamiętniki polskie
(236)
Seryjni zabójcy
(235)
Pisarze polscy
(231)
Wojsko
(231)
Ludzie a zwierzęta
(224)
Małżeństwo
(220)
Politycy
(220)
Podróże
(216)
Wojna
(215)
Trudne sytuacje życiowe
(213)
Uczniowie
(212)
Arystokracja
(211)
Rodzeństwo
(211)
Stosunki interpersonalne
(211)
Uprowadzenie
(210)
Odżywianie
(209)
Fantastyka
(206)
Zarządzanie
(206)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(201)
Powieść młodzieżowa polska
(198)
Opowiadania polskie
(195)
Wojna 1939-1945 r.
(194)
Prywatni detektywi
(193)
Język angielski
(192)
Śmierć
(192)
Sekrety rodzinne
(189)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(188)
Literatura dziecięca
(187)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(187)
Literatura dziecięca niemiecka
(185)
Pisarze
(184)
Samorealizacja
(181)
Matematyka
(180)
Terroryzm
(178)
Młodzież
(172)
Psychoterapia
(172)
Poszukiwania zaginionych
(171)
Fizyka
(170)
Wybory życiowe
(170)
Teatr polski
(167)
Wychowanie
(166)
Aktorzy
(165)
Koń
(164)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(164)
Muzyka
(164)
Władcy
(164)
Kucharstwo
(161)
Osobowość
(160)
Film polski
(159)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W części pierwszej, poświęconej ekonomii, zwrócono uwagę na problemy związane z rynkiem pracy nierejestrowanej. W oparciu o skalę zjawiska omówiono strukturę wykonywanej pracy, scharakteryzowano uczestników obszaru nierejestrowanego oraz przedstawiono motywację do podjęcia takiej aktywności. Wśród poruszanych tematów skupiono się na przywództwie oraz roli inteligencji emocjonalnej wśród managerów i liderów. Zwrócono ponadto uwagę na aspekty związane z komunikacją marketingową, która w oparciu o re al-time marketing jest prezentowana jako efektywny sposób kreowania marki wśród klientów. Przybliżono również tematykę związaną z rozwijającym się i zyskującym na znaczeniu obszarem big data, przede wszystkim jego szansami i wyzwaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Pierwsza książka w serii "Twoja firma widoczna w Internecie", omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.[okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Autor z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Autor świadomy, że śledzenie za pomocą publikacji książkowej zmian w reklamie internetowej jest właściwie pozbawione sensu – proponuje odmienne podejście. Zamiast serwować Czytelnikom nieokreślone fragmenty trudnej do zwizualizowania całości, daje kompletny obraz branży reklamy cyfrowej, pozwala zadać pytania, zaproponować pewne teorie, zrozumieć, połączyć różne praktyki, umieścić w szerszym kontekście oraz zestawić ze sobą różne podmioty kształtujące praktykę reklamy cyfrowej. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. 659 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej