Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(3)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
(9)
Mediateka Wypożyczalnia
(6)
Autor
Marston Mick
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Kulesza Radosław
(2)
Langa Sebastian
(2)
Leśniakiewicz Dawid
(2)
Pełka Piotr
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Baranowski Maciej
(1)
Bayarri Jordi (1972- )
(1)
Bednarek Krzysztof
(1)
Bengtsson Milo
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Czechowski Adrian
(1)
Dickins Rosie
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hutt Sarah
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Kowalczyk Dorota
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kurasiński Artu
(1)
Kwan Sherin
(1)
Lanuza-Navarro Tayra. Kto jest kim w świecie Ady Lovelace
(1)
McManus Sean
(1)
Moreno Javier (1963- )
(1)
Morgan Nick
(1)
Muszyńska-Rosłan Katarzyna
(1)
Nielsen Shaw
(1)
Niemira Karolina
(1)
Ostrowska Agata (1990- )
(1)
Saujani Reshma
(1)
Scott Marc
(1)
Seijas Dani
(1)
Sikorski Witold
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Vorderman Carol
(1)
Wiltshire Alex
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Dzieci
(8)
9-13 lat
(7)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(3)
14-17 lat
(2)
Rodzice
(2)
Dziewczęta
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(1613)
Poezja polska
(1543)
Literatura polska
(1430)
Kobieta
(1406)
Literatura dziecięca polska
(1301)
Programowanie (informatyka)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1266)
Rodzina
(693)
Zabójstwo
(647)
Zwierzęta
(574)
Przyjaźń
(569)
Dziecko
(541)
Śledztwo i dochodzenie
(523)
Miłość
(513)
Żydzi
(501)
Literatura dziecięca amerykańska
(463)
Opowiadanie dziecięce polskie
(450)
Magia
(444)
Relacje międzyludzkie
(422)
Tajemnica
(421)
Literatura
(410)
Psy
(403)
Policjanci
(399)
Lektura szkolna
(398)
Literatura młodzieżowa polska
(393)
Sztuka
(385)
Język polski
(383)
Uczucia
(382)
Wielkopolska
(363)
Boże Narodzenie
(338)
Dzieci
(328)
Książki dla małych dzieci
(326)
Poezja dziecięca polska
(321)
Kultura
(320)
Osoby zaginione
(314)
Historia
(313)
Koty
(313)
Polityka
(310)
Powieść niemiecka
(310)
Powieść rosyjska
(308)
Filozofia
(286)
Życie codzienne
(286)
Wychowanie w rodzinie
(285)
Publicystyka polska
(279)
Przestępczość zorganizowana
(278)
Dziewczęta
(275)
Nastolatki
(273)
Przedsiębiorstwo
(268)
Dramat polski
(259)
Literatura młodzieżowa angielska
(257)
Dziennikarze
(240)
Opowiadanie polskie
(236)
Pamiętniki polskie
(236)
Seryjni zabójcy
(234)
Pisarze polscy
(231)
Wojsko
(231)
Ludzie a zwierzęta
(224)
Małżeństwo
(220)
Politycy
(220)
Podróże
(216)
Wojna
(215)
Trudne sytuacje życiowe
(212)
Uczniowie
(212)
Stosunki interpersonalne
(211)
Arystokracja
(210)
Uprowadzenie
(210)
Odżywianie
(209)
Rodzeństwo
(209)
Fantastyka
(206)
Zarządzanie
(206)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(201)
Powieść młodzieżowa polska
(198)
Opowiadania polskie
(195)
Wojna 1939-1945 r.
(194)
Język angielski
(192)
Śmierć
(192)
Prywatni detektywi
(191)
Sekrety rodzinne
(189)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(188)
Literatura dziecięca
(187)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(187)
Literatura dziecięca niemiecka
(185)
Pisarze
(184)
Samorealizacja
(181)
Matematyka
(180)
Terroryzm
(178)
Młodzież
(172)
Psychoterapia
(172)
Fizyka
(170)
Wybory życiowe
(170)
Poszukiwania zaginionych
(169)
Teatr polski
(167)
Wychowanie
(166)
Aktorzy
(165)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(164)
Muzyka
(164)
Władcy
(164)
Koń
(163)
Kucharstwo
(161)
Osobowość
(160)
Film polski
(159)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Komiks
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Edukacja i pedagogika
(5)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Najwybitniejsi Naukowcy)
(Klub Świata Komiksu ; album 2428)
W tym tomie kolekcji „Najwybitniejsi Naukowcy”, prezentującej postaci ludzi nauki, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach – medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii, poznamy angielską matematyczkę Adę Lovelace. Ada była córką lorda Byrona, znanego poety. Wychowywała ja matka, która chciała dać jej jak najlepsze wykształcenie, dlatego skierowała jej zainteresowania ku matematyce i logice. Dzięki matce Ada poznała Charlesa Babbage`a, twórcę maszyny analitycznej, zwanej często pierwszym komputerem. Chcąc przybliżyć jego pracę innym, Ada przetłumaczyła z włoskiego artykuł o wynalazku Babbage`a i dodała do niego obszerny komentarz z algorytmem do wykonania na maszynie analitycznej. Z tego powodu uznaje się ją za pierwsza programistkę. W albumie znajdują się krótkie biogramy najważniejszych postaci występujących w komiksie, posłowie dr. Tomasza Rożka, propagatora nauki i twórcy kanału Nauka To Lubię, oraz kalendarium odkryć bohaterki. Twórcą serii „Najwybitniejsi Naukowcy” jest hiszpański scenarzysta i rysownik Jordi Bayarri. Kolekcję poleca portal Nauka To Lubię Junior.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 004-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem : Twoja własna strona www / Piotr Cieślak. - Warszawa : Helion, 2017. - 95 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć! W tej książce: podstawowe zasady projektowania stron internetowych gruntowne podstawy HTML, JavaScriptu i CSS wykorzystanie poznanych technologii do budowania strony zapewnienie responsywności oraz formatowanie poszczególnych składników strony publikowanie strony w internecie POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książka z Okienkami)
Otwórz okienka, a przekonasz się, jakie tajemnice skrywa wnętrze komputera. W prosty, przystępny sposób zapoznasz się z podstawowymi podzespołami komputera i dowiesz się, że o jego działaniu decydują rozmaite języki programowania. Przekonaj się, co robią programiści. Napisz prostą aplikację Poznaj najważniejsze daty. Zajrzyj do wnętrza komputera. Dowiedz się, jak myśli komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Ozobotem : kolorowe kody / Dorota Kowalczyk. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 274, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Przez zabawę do nauki programowania Ozobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów ― robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia. Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym. Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II! Szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz wspaniałą przygodę! Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje to podręcznik do gry, z którego można się dowiedzieć, jak opracować, zbudować i modyfikować ponad 20 nowych miniprojektów w Minecrafcie – począwszy od rakiety kosmicznej, poprzez podziemną kolejkę, aż po dżunglowe sanktuarium, latarnię morską czy kuter holowniczy. Książka zawiera szczegółowe instrukcje i diagramy przestrzenne, a każdy projekt ma określony stopień trudności oraz podany szacunkowy czas wykonania, dzięki czemu zawarte tu pomysły będą gratką zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy. Zdobyta wiedza i umiejętności z łatwością mogą stać się punktem wyjścia do stworzenia własnych imponujących projektów. W serii ukazał się również tom Kompaktowe konstrukcje, z zupełnie innym zestawem fascynujących miniprojektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PN (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie musi być skomplikowane, a tym bardziej nudne! Kolejny tom bardzo popularnej serii o zgranej grupie dziewczyn (Dziewczyny kodują. Kod przyjaźni), które prócz tego, że mają zwykłe „dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Książka zawiera sporo praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych - tak ważnych dla nastolatek. Książka szczególnie poszukiwana przez rodziców, którym zależyna wszechstronnej edukacji dzieci. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-II (1 egz.)
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie jakie to proste! : dla dzieci / [Carol Vorderman ; tłumaczenie Krzysztof Bednarek]. - Wydanie 1., dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 224 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 174 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. [okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004-II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej