Pogorzelski Jacek
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(3)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(2)
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1676)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Pogorzelski Jacek
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(585)
Kochanowski Jan
(556)
Shakespeare William
(548)
Sienkiewicz Henryk
(498)
Cartland Barbara
(494)
Krzyżanowski Julian
(484)
Konopnicka Maria
(475)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Twain Mark
(422)
Verne Jules
(391)
Kraszewski Józef Ignacy
(364)
Mickiewicz Adam
(347)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(342)
Montgomery Lucy Maud
(336)
King Stephen
(314)
Zarawska Patrycja
(314)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
London Jack
(297)
Orzeszkowa Eliza
(293)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Prus Bolesław
(282)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Słowacki Juliusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Żeromski Stefan
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Andersen Hans Christian
(261)
Kühnemann Andreas
(258)
Fabianowska Małgorzata
(257)
Калинина Дарья
(257)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(212)
Roberts Nora
(211)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(204)
Mróz Remigiusz
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Popławska Anna
(176)
Wilde Oscar
(176)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Steel Danielle
(170)
Александрова Наталья
(169)
Chotomska Wanda
(166)
Drewnowski Jacek
(166)
Disney Walt
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Strzałkowska Małgorzata
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Zimnicka Iwona
(158)
Головачёв Василий
(155)
Włodarczyk Barbara
(152)
Collins Wilkie
(151)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Branding (marketing)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Marka
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Co sprawia, że klienci przywiązują się do pewnych marek i są w stanie wybaczyć im największe błędy? Jak sprawić, by to Twoja marka była tą, która cieszy się największym uznaniem? Jak działa marketing? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w nowej książce Jacka Pogorzelskiego „Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing”, wydanej nakładem Blue Fox i Wydawnictwa Narracje. Jak działa marketing? Marketing jest tak rozległą dyscypliną, że trudno zgłębić go kompletnie. Starając się poznać jego niuanse, można przeoczyć kwestie fundamentalne. Są pytania, które wydają się tak podstawowe, że każdy powinien znać na nie odpowiedź. A jednak okazuje się, że te odpowiedzi są ogólne, intuicyjne, niepełne. Można mnóstwo razy słyszeć o tworzeniu nowej kategorii i nie wiedzieć, na czym ono polega. Można uczestniczyć w warsztatach na temat osobowości marki i nie umieć jej projektować. Można na co dzień zajmować się storytellingiem i nie wiedzieć, jak funkcjonuje. Na rynku jest wiele książek o marketingu. Kilka leży na Twoim biurku, na stosie przy łóżku, pozostałe stoją pewnie na półce. Ile z nich miałeś czas przeczytać? Ile zrozumiałeś? Ile zapamiętałeś? „Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing” to nie jest kolejny podręcznik marketingu. To skierowany do praktyków poradnik rozumienia marketingu. Niezależnie do tego, czy zajmujesz się marketingiem, czy tylko chcesz go zrozumieć, znajdziesz w niej wiele przydatnych informacji. Dlaczego ludzie robią coś innego, niż deklarują? Dlaczego trafne argumenty nie przekonują do zakupu? Dlaczego promocja nie wystarcza do osiągnięcia sukcesu? Jak analizować konkurentów? Jak uprawiać marketing, gdy nie jest się wielką korporacją? Co robić, jeśli nic nie działa? Ta książka jest dla Ciebie, jeśli: nie masz czasu na długie czytanie odnosisz sukcesy, ale nie wiesz, jak to robisz „czujesz” marketing, ale nie wiesz, jak on działa przeczytałeś wszystkie biblie marketingu i w głowie pojawił się chaos lubisz wiedzieć, co robisz i chcesz wiedzieć, co robić. O Autorze Dr Jacek Pogorzelski to ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta, który łączy perspektywę naukową z umiejętnością zastosowania jej w praktyce. Jako brand i marketing manager w międzynarodowych korporacjach zarządzał 10 markami i wprowadził na polski rynek 15 produktów. Opracował dziesiątki strategii rynkowych i strategii marek dla firm z Polski, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemiec, Szwecji, Rosji, Ukrainy, krajów bałtyckich oraz Chin. Wykładowca uczelni polskich i amerykańskiej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zarządzania i marketingu oraz na studiach MBA. W ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing w Londynie realizowanych przez Questus prowadzi zajęcia z zarządzania marką. Jest twórcą wielu marketingowych narzędzi analityczno-strategicznych i autorem teorii zarządzania marką na czterech poziomach: percepcyjnym, emocjonalnym, społecznym i kulturowym. Patronat medialny: Marketer +
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej