Martin Steve J
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(2)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(2)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Martin Steve J
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(585)
Kochanowski Jan
(556)
Shakespeare William
(548)
Sienkiewicz Henryk
(498)
Cartland Barbara
(494)
Krzyżanowski Julian
(484)
Konopnicka Maria
(475)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Twain Mark
(422)
Verne Jules
(391)
Kraszewski Józef Ignacy
(364)
Mickiewicz Adam
(347)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(342)
Montgomery Lucy Maud
(336)
King Stephen
(314)
Zarawska Patrycja
(314)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
London Jack
(297)
Orzeszkowa Eliza
(293)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Prus Bolesław
(282)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Słowacki Juliusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Żeromski Stefan
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Andersen Hans Christian
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Fabianowska Małgorzata
(257)
Калинина Дарья
(257)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(212)
Roberts Nora
(211)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(203)
Mróz Remigiusz
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Popławska Anna
(176)
Wilde Oscar
(176)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Steel Danielle
(170)
Александрова Наталья
(169)
Chotomska Wanda
(166)
Drewnowski Jacek
(166)
Disney Walt
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Strzałkowska Małgorzata
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Zimnicka Iwona
(158)
Головачёв Василий
(155)
Włodarczyk Barbara
(152)
Collins Wilkie
(151)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Perswazja
(2)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Samowychowanie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Najnowsza książka mistrza perswazji, Roberta Cialdini'ego. Dzięki praktycznym wskazówkom nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych i dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller — ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?- Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?- Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?- Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne?- Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć?Poznając sekrety nauki perswazji.Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces. *** To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!- Daniel Finkelstein, „The Times” *** Dr Robert B. Cialdini jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu oraz autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną. Piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań oraz artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu. Steve J. Martin jest dyrektorem znanej firmy doradczej Infuence At Work. Jest współautorem książki Sold!; jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Regularnie prowadzi wykłady z perswazji na Uniwersytecie Cranfield oraz w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej