Gry i zabawki
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(147)
Forma i typ
Książki
(17453)
Proza
(7357)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(771)
Publikacje popularnonaukowe
(293)
Poradniki i przewodniki
(163)
Gry i zabawki
(147)
Poezja
(140)
Publikacje naukowe
(119)
Komiksy i książki obrazkowe
(61)
Publikacje dydaktyczne
(59)
Dramat (rodzaj)
(57)
Audiobooki
(24)
Czasopisma
(12)
Publikacje informacyjne
(9)
Albumy i książki artystyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Druki ulotne
(3)
Publikacje religijne
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Fotografie
(1)
Mapy
(1)
ProzaPoradniki i przewodniki
(1)
ProzaPublikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
wypożyczone
(37)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(147)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
(6)
Autor
Malarczyk Agnieszka
(8)
Knizia Reiner
(5)
Bauza Antoine
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kobbert Max J
(4)
Żabicka Monika
(4)
Quilliams Chris
(3)
Baranowski Marek
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bizos Sébastien
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cathala Bruno
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien
(2)
Dennen Paul
(2)
Gellner Dorota (1961- )
(2)
Jędruszek Tomasz
(2)
Kobbert Max J. Labyrinth
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Liput Przemysław (1985- )
(2)
Lobet Annick
(2)
Loroch Paweł
(2)
Mleczko Andrzej
(2)
Moon Alan R
(2)
NIKAO
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Socha Piotr
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Wełnicki Marcin
(2)
Windle Paul
(2)
Windle Paul. Labyrinth
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andreani Jean François
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Baars Gunter
(1)
Badie Ramy
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brooks Clay
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathalda Bruno
(1)
Ced (1981- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Coimbra Miquel
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dorn Rüdiger
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Eaton Scot
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feld Stefan
(1)
Feliks Janusz
(1)
Flynn Randy
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Franck David
(1)
Franz Klemens
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
GJ David
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Garfield Richard
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Goodenough Josh
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Harris Robert
(1)
Homes Karl
(1)
Howells Graham
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jackson Steve
(1)
Jeanroy-Bertrand Julien
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jung Alexander
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(56)
2010 - 2019
(89)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(69)
2017-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(146)
Niemcy
(1)
Język
polski
(147)
Odbiorca
Dzieci
(73)
Młodzież
(64)
Dorośli
(36)
9-13 lat
(30)
6-8 lat
(28)
14-17 lat
(23)
0-5 lat
(14)
Rodzice
(2)
18+
(1)
Logopedzi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura francuska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Grafika polska
(1)
Irlandia
(1)
Temat
Gry planszowe
(22)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Zwierzęta
(6)
Dzieci
(3)
Rywalizacja
(3)
Zabawa
(3)
Budowanie
(2)
Ekonomia
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Handel
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Inwestowanie
(2)
Koty
(2)
Labirynt
(2)
Licytacja
(2)
Minionki (postaci fikcyjne)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzice
(2)
Rodzina
(2)
Scrabble
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(2)
Akrobatyka
(1)
Alfabet
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Barwy
(1)
Człowiek
(1)
Dedukcja
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Irene Adler (postać fikcyjna)
(1)
Kalambury
(1)
Kopalnie
(1)
Krasnoludy
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Logika
(1)
Magia
(1)
Motoryzacja
(1)
Nauka liczenia
(1)
Opiekunowie zwierząt domowych
(1)
Opowiadacze
(1)
Patchwork
(1)
Podejrzany
(1)
Podróże
(1)
Pojazdy
(1)
Praca
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rolnictwo
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Rycerze
(1)
Sen
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Skarby
(1)
Spostrzeganie
(1)
Strategia
(1)
Straż pożarna
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szachy
(1)
Trolle
(1)
Twarz
(1)
Wojownicy
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyprawy
(1)
Wyspy
(1)
Zagadki i łamigłówki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(74)
Gry i zabawy umysłowe
(70)
Plansze do gry
(15)
Gry i zabawy
(14)
Gry w karty
(12)
Gry strategiczne
(11)
Gry edukacyjne
(9)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Fantasy
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry w kości
(2)
Układanki
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Fantastyka
(1)
Gry dla dzieci
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry karciane
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(70)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
147 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk! : nie drażnij smoka / Paul Dennen ; [tłumaczenie: Jakub Niedźwiedź]. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, [2021]. - 1 gra (dwustronna plansza, karty rezerwy, cztery 10-kartowe talie startowe graczy, talia lochów, 7 artefaktów, 11 wielkich sekretów, 18 pomniejszych sekretów, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki graczy , 24 kostki smoka, smocza sakwa, znacznik smoka, 2 klucze, 2 plecaki, 3 korony, 3 figurki małego bożka, 4 odznaki złodziejskiego mistrzostwa, złoto : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Czas gry: 30-60 minut.
Liczba graczy: 2-4.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 120 zł.
Rok wydania według: https://bonito.pl/.
Korytarze pod Smoczą Twierdzą stanowią najbardziej niebezpieczne terytorium w całym królestwie. Zagrożenie czyha na każdym kroku, za każdym zakrętem może czaić się zguba, a każdy nierozważny dźwięk może zbudzić śpiącego w katakumbach smoka. Jedynie najwięksi rabusie mogą się tam zakraść, zdobyć ukryte skarby i uciec smokowi zanim staną się jego obiadem. Grupa biegłych w złodziejskim fachu śmiałków, których natchnęły historie starszych kolegów, a wyobraźnię rozpaliły myśli o sławie, bogactwie i chwale, właśnie szykuje się do ryzykownej wyprawy w głąb ponurych korytarzy W grze planszowej Brzdęk gracze mają za zadanie zebrać jak najwięcej skarbów i artefaktów oraz opuścić podziemia przed towarzyszami. Po drodze będziecie rekrutować sojuszników i zbierać drogocenne łupy. Ale uwaga jeden fałszywy krok i brzdęk! każdy nieostrożny hałas drażni i rozbudza strasznego smoka, a każdy skradziony artefakt wzmaga jego ognistą furię! Pozostaje mieć nadzieję, że inni będą zachowywać się głośniej, a Ty uciekniesz szybciej od nich. Kto okaże się najsprytniejszym złodziejem? Komu uda się ujść z życiem i łupami, a kto na zawsze zostanie w smoczych podziemiach? Gra planszowa Brzdęk jest oparta na mechanice deck buildingu, bardzo ważne jest dobre rozplanowanie kolejnego ruchu i Odrobina szczęścia! Czy warto zejść niżej i zdobyć kolejny artefakt? Czy nadeszła już chwila, że trzeba wziąć nogi za pas? Sam zdecyduj, byle szybko i po cichu! źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diuna : Imperium / autor gry: Paul Dennen ; [opracowanie graficzne Clay Brooks, Brett Nienburg, Nate Storm ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2021. - 1 gra (plansza, 24 karty rezerwy, objaśnienia pól planszy, 18 kart konfliktu, 67 kart Imperium, 40 kart intryg, 8 kart liderów, 15 znaczników wody, Znaczniki solarisów (4 duże, 20 małych), Znaczniki przyprawy (3 duże, 20 małych), 4 znaczniki sojuszy, 4 znaczniki barona Harkonnena, znacznik pierwszego gracza, Mentat) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 29 cm).
Czas gry: 60-120 min.
Liczba graczy: 1-4.
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć. "Diuna: Imperium" to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka. Gra wykorzystujące elementy i postaci zaczerpnięte z uniwersum Diuny, zarówno z najnowszego filmu wytwórni Legendary Pictures, jak i serii powieści autorstwa Franka Herberta, Briana Herberta oraz Kevina J. Andersona [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hobbit : wyprawa po skarb / na podstawie powieści J. R. R. Tolkiena ; autor Rüdiger Dorn ; ilustracje Tomasz Jędruszek. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (1 plansza, 49 kart, 1 sakiewka, 45 klejnotów) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Dołącz do Bilbo Bagginsa i krasnoludów, wyrusz w niebezpieczną wyprawę po skarb. Na swojej drodze spotkasz wielu wrogów: orki, trolle, wielkie pająki oraz smoka. Czy zdołasz ich pokonać? Gra dla 2 osób autorstwa jednego z najlepszych niemieckich twórców gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (79 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Śpiące Królewny zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże Ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 164 żetony włości, 42 żetony towarów, 20 ośmiokątnych żetonów grudek srebra, 30 kwadratowych żetonów robotników, 12 kwadratowych żetonów bonusowych, 4 znaczniki 100/200 punktów, 8 drewnianych znaczników graczy, 9 kości, 6 dwustronnych plansz graczy, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry: 30-90 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jaen Barbaud ; projekt graficzny: Hipokampus. - [Warszawa] : Hipokampus, 2015. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 1 kostka do gry, 53 karty pytania łatwe, 53 karty pytania trudne, 45 kart pytania ilustrowane, 45 kart szansa/pech, 35 żetonów leukocyt, 35 żetonów lekarstwa, 84 żetony globinka, 30 żetonów hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (6, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Gra dla 2-4 graczy. Wiek +. Czas gry 45 min.
Gra „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90270665-bylo-sobie-zycie-edukacyjna-gra-planszowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kaskadia / Randy Flynn ; ilustracje: Beth Sobel ; [tłumaczenie Marek Baranowski]. - Kraków ; Lucky Duck Games, © 2021. - 1 pudełko (85 płytek siedlisk, 5 startowych płytek siedlisk, 100 żetonów zwierząt, 21 kart punktacji zwierząt, 25 żetonów natury, 1 worek, 1 notes, instrukcja) ; 24x24x8 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30-45 minut.
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach. Piękna gra kafelkowa dla rodziny i graczy. Mimo bardzo prostych zasad „dobierz i umieść” gra oferuje ciekawe decyzje i dużą głębię rozgrywki. Dzięki modułowej planszy i zmiennym celom każda partia będzie inna i przypadnie do gustu także zaawansowanym graczom. „Kaskadia” zawiera kilka trybów gry w tym wariant solo i rodzinny, dzięki czemu łatwo ją dopasować do wieku, zaawansowania i liczby graczy. Dzięki systemowi osiągnięć i scenariuszom każda kolejna partia będzie równie ciekawa, stawiając przed graczami nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Trzy tryby gry: rywalizacja, współpraca, dla najmłodszych.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pluszowych snów : / David Franck, Laurent Escoffier ; [ilustracje] Maud Chalmel ; [tłumaczenie Marek Antoniak]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (woreczek, 4 plansze, 8 płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, 54 żetony snów) : karton, płótno, tektura, kolor ; 21x21x8 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 4+. Czas gry 15 min.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 5 planszy gracza, 17 kart korporacji, 208 kart projektów, 8 kart pomocy, 200 znaczników graczy, 200 kostek zasobów, znacznik Temperatury, znacznik Poziomu Tlenu, znacznik pokoleń, 9 obszarów oceanów, 60 obszarów zieleni/miast, 11 obszarów specjalnych, znacznik pierwszego gracza, instrukcja.
Gra dla 1-5 graczy.
Czas gry: 90-120 min.
Zawiera dodatek: "Era Korporacyjna".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio : Gdzie to położyć? / tekst Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2020. - 1 gra (6 plansz, 36 żetonów, 5 stojących postaci) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25 x 20 x 3 cm + instrukcja (4 strony, ilustracje ; 23 cm)
Gra edukacyjna.
Przygody z Puciem to sprzyjające rozwojowi myślenia i mowy malucha spotkanie z ulubioną postacią! Zawiera 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo / Richard Garfield. - Warszawa : Egmont Polska, [2019]. - 1 gra (48 kafelków, 36 plansz, 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 58 klejnotów ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 30 x 30 x 7 cm + instrukcja
Liczba graczy 1-4. Wiek 8+. Czas gry 25 minut
Bardzo proste reguły – opanujesz je w 3 minuty! Emocjonująca rozrywka – musisz główkować szybciej niż inni! Ponad 400 niepowtarzalnych zadań – nigdy się nie znudzą! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. „Ubongo” to idealna gra rodzinna, przy której doskonale będą się bawić dzieci, rodzice i dziadkowie. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwią dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Na początku gry otrzymujesz plansze zadań i 12 różnych kafelków. Kostka wskazuje, które zadania z planszy masz wykonać! Jak najszybciej dobierz właściwe kafelki i dopasuj je do pustych pól planszy. Klepsydra odmierza czas! Jeśli zdążysz, krzyknij „Ubongo”! Najszybsi gracze zdobywają klejnoty. Czas na kolejną rundę z nowa łamigłówką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : magia i miecz / [opracowanie gry Robert Harris]. - Kraków : Galakta, [2018]. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
W pudełku: 1 plansza, 14 kart Poszukiwaczy, 104 karty Przygód, 24 karty Zaklęć, 28 kart Ekwipunku, 4 karty Talizmanów, 4 karty Ropuch, 4 karty Charakteru, 18 plastikowych figurek, 6 sześciościennych kości, 40 żetonów Siły, 40 żetonów Mocy, 40 żetonów Życia, 30 sztuk złota, 36 żetonów Losu.
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy.
Czas gry 90 min.
Na pudełku: przygodowa gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy / [autorzy Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustracje Matthew Inman]. - Wersja oryginalna. - Warszawa : Rebel, © 2020. - 1 gra (56 kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 xm + instrukcja (harmonijka złożona 1x15 cm, rozłożona 29x38 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Informacje o autorach i ilustratorze gry na podstawie: https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 15 minut.
Liczba graczy 2-5.
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków. Jak grać? W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze eksplodującego kotka. Osoba, która na niego trafi – wybucha. I już do końca gry pozostaje martwa. Przy okazji możecie zagrywać różne karty odwracające uwagę eksplodujących kotków. Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej ryzykujesz, że trafisz na eksplodującego kotka. Eksplodujesz - przegrywasz I wypełnia Cię palący sos o smaku smutku. Nie eksplodujesz - wygrywasz I wypełnia cię wspaniałość, gratsy, serio. A pozostałe karty... zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz z eksplodującym kotkiem. Gra otrzymała nominację 2015 Golden Geek Best Party Board Game oraz może się poszczycić mianem najchętniej wspieranego projektu na platformie Kickstarter - zebrała prawie dziewięć milionów dolarów przy udziale ponad dwustu tysięcy graczy z całego świata! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Munchkin Zombie / Steve Jackson ; ilustracje John Kovalic. - [Poznań] : Black Monk Michał Lisowski, copyright 2017. - 1 pudełko ; 21x14x4 cm.
W pudełku: 165 kolorowych kart, kostka K6, instrukcja.
Gra dla 3-6 graczy.
Czas gry: 1-2 godziny.
Na pudełku: przygodowa gra karciana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek : rodzinna gra plaszowa / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes) : karton; drewno, papier, kolor ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm)
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Jak będzie wyglądał Twój wymarzony dom? Wolisz mieć dużą sypialnię, a w niej eleganckie łóżko z baldachimem, czy może preferujesz przestronny salon, w którym swobodnie zmieścisz fortepian? W grze Ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 2 dwustronne plansze, każda strona przeznaczona dla innej liczby graczy. Ras fantasy: płytki i żetony, 20 płytek Zdolności Specjalnych, 2 puste płytki na Rasę i zdolność Twojego pomysłu, znacznik rundy, 10 Legowisk Trolli, 9 Gór, 6 Twierdz, 5 Obozowisk, 2 Norki, 2 Bohaterów i 1 Smok, 109 monet zwycięstwa, 6 arkuszy pomocy, kość Posiłków, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy.
Czas Gry: 40-80 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 9 żetonów warsztatów dostawców, 4 plansze pałaców (po 1 w kolorze gracza), 32 plansze kwater witrażowych (po 8 w kolorze gracza), 4 pionki witrażystów (po 1 w kolorze gracza), 8 znaczników (po 2 w kolorze gracza), 100 znaczników tafli szkła (po 20 każdego z 5 kolorów), 1 plansza punktacji, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 woreczek, 1 "szklana wieża", instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry: 30-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to był? / Reiner Knizia [autor] ; Graham Howels, Walter Pepperle [ilustracje]. - Ravensburger, 2022. - 1 pudełko (9 x żeton przysmaków, 1 x plansza z kotem, 1 x duch, 1 x plansza do gry, 10 x karta rabusia, 4 x pionek, 1 x pierścień, 1 x interaktywna skrzynia, 4 x tabliczka z drzwiami, 4 x żeton klucz) : karton ; 43 x 30 x 7 cm + instrukcja.
Ilość graczy: 2-4 osób.
Czas trwania gry: do 1 godziny.
Wiek 6+
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Odkryj tajemnice mówiących zwierząt i znajdź rabusia! Panika w królewskim zamku: ktoś skradł magiczny pierścień władcy, który chroni krainę przed złym czarodziejem! Zwierzęta mieszkające w zamku wiedzą kim jest rabuś i mogą udzielić wskazówek o jego wyglądzie. Jednak tylko dzieci potrafią zrozumieć mowę zwierząt, więc uratowanie królestwa zależy od nich! Cechy: Interaktywna, mówiąca skrzynia sprawia, że każda rozgrywka jest inna i za każdym razem ekscytująca. Posłuchajcie wskazówek zwierząt, płynących z magicznej skrzyni. Naciskajcie przyciski, aby wybrać przeszukanie komnaty, rozmowę ze zwierzętami albo użycie magii. Tylko wspólnymi siłami możecie odnaleźć pierścień zanim upłynie wyznaczony czas. Gra jest interaktywna. Gra dla dzieci od 6. roku życia, liczba graczy: 2-6, Czas gry: 30-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 5 ślimaków, 36 żetonów, 5 kostek, 5 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej