Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(32)
Forma i typ
Gry i zabawki
(30)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(4)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(28)
Mediateka Wypożyczalnia
(2)
Autor
Żabicka Monika
(5)
Blanchot Denis
(3)
Cottereau Jacques
(3)
André Marc
(2)
Bauza Antoine
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Delval Julien
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Ottolch
(2)
Ottolch Dwa gwoździe
(2)
Quidault Pascal
(2)
Skowron Martyna
(2)
Andreani Jean François
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Antoniak Marek
(1)
Badie Ramy
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Eaton Scot
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feld Stefan
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Franck David
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kučerovský Tomáš
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lieske Harald
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Ottolch Deszczowe wieże
(1)
Ottolch Matka wilków
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Pierô
(1)
Polouchine Igor
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Rangsima Nan
(1)
Rivollet Alain
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sielicki Jan
(1)
Small Shane
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Szweda Szymon
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wilson James A
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Młodzież
(20)
Dzieci
(17)
6-8 lat
(9)
9-13 lat
(8)
Dorośli
(7)
14-17 lat
(6)
0-5 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Bóstwa
(2)
Chrystianizacja
(2)
Diabeł
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zwierzęta
(2)
Dzieci
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Magia
(1)
Opowiadacze
(1)
Rodzina
(1)
Rycerze
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strategia
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyprawy
(1)
Zabawa
(1)
Zagadki i łamigłówki
(1)
Śpiączka
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(18)
Gry planszowe
(17)
Gry w karty
(5)
Gry strategiczne
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Fantastyka
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry w kości
(2)
Komiks
(2)
Plansze do gry
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
32 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pluszowych snów : / David Franck, Laurent Escoffier ; [ilustracje] Maud Chalmel ; [tłumaczenie Marek Antoniak]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (woreczek, 4 plansze, 8 płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, 54 żetony snów) : karton, płótno, tektura, kolor ; 21x21x8 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 4+. Czas gry 15 min.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy / [autorzy Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustracje Matthew Inman]. - Wersja oryginalna. - Warszawa : Rebel, © 2020. - 1 gra (56 kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 xm + instrukcja (harmonijka złożona 1x15 cm, rozłożona 29x38 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Informacje o autorach i ilustratorze gry na podstawie: https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 15 minut.
Liczba graczy 2-5.
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków. Jak grać? W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze eksplodującego kotka. Osoba, która na niego trafi – wybucha. I już do końca gry pozostaje martwa. Przy okazji możecie zagrywać różne karty odwracające uwagę eksplodujących kotków. Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej ryzykujesz, że trafisz na eksplodującego kotka. Eksplodujesz - przegrywasz I wypełnia Cię palący sos o smaku smutku. Nie eksplodujesz - wygrywasz I wypełnia cię wspaniałość, gratsy, serio. A pozostałe karty... zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz z eksplodującym kotkiem. Gra otrzymała nominację 2015 Golden Geek Best Party Board Game oraz może się poszczycić mianem najchętniej wspieranego projektu na platformie Kickstarter - zebrała prawie dziewięć milionów dolarów przy udziale ponad dwustu tysięcy graczy z całego świata! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek : rodzinna gra plaszowa / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes) : karton; drewno, papier, kolor ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm)
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Jak będzie wyglądał Twój wymarzony dom? Wolisz mieć dużą sypialnię, a w niej eleganckie łóżko z baldachimem, czy może preferujesz przestronny salon, w którym swobodnie zmieścisz fortepian? W grze Ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, numer dostępu Days of Wnder na ostatniej stronie instrukcji, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas gry: 30-60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : wymiary pudełka 28x28x6 + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pleban ; Deszczowe wieże / OttoIch. - [Gdańsk] : Rebel, 2020. - 56 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Dwa gwoździe / OttoIch ; t. 1)
Miejsce wydania na postawie serwisu e-ISBN.
Starzy bogowie są wcielani w legiony piekielne. Błotnik i Torngarsuk wykonują misje dla Lucyfera, ale ich posłuszeństwo ma swoje granice. Zawiera opowieści: „Pleban” inspirowaną znakomitym podręcznikiem dla Inkwizytorów: Młot na Czarownice. „Deszczowe wieże” - poznaj tajemnicę powodzi w San Antonio.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telefon do piekła ; Matka wilków / OttoIch. - [Gdańsk] : Rebel, 2021. - 56 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Dwa gwoździe / OttoIch ; t. 2)
Miejsce wydania na postawie serwisu e-ISBN.
Starzy bogowie znaleźli swoje miejsce w piekle, jednak nie wszystkim podoba się władza diabła. Dwóch z nich - Błotnik i Torngarsuk - wykonują misje dla Lucyfera, ale ich posłuszeństwo ma swoje granice!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept / Alain Rivollet ; ilustracje Gaetan Beaujannot. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko ; 28x28x6 cm.
Czas gry: 40 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza z symbolami 5 zestawów pionków, 110 kart z hasłami; żetony pojedynczych i podwójnych punktów zwycięstwa, 2 pomoce gracza, miseczka, , instrukcja (4 strony).
Gra przeznaczona dla 4-12 graczy w wieku od lat 10.
W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.
Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sushi go! : przepyszna gra / Phil Walker-Harding ; ilustracje: Nan Rangsima. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (108 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 11 cm).
Z grupą znajomych wybieracie się do baru Sushi. Wysoka jakość jedzenia współgra z doskonałym smakiem i masą składników. Ale nie to jest najważniejsze. Aby się dobrze najeść, będziecie musieli wziąć sprawy w swoje ręce. Celem gry Sushi Go! jest stworzenie najlepszej kombinacji z dostępnych składników. Zdobywaj punkty za zbieranie zestawów odpowiednich kart - sashimi, wasabi, nigri, tempura i wiele innych tylko czekają na wykorzystanie. Nie zapomnijcie, by zakończyć posiłek przepysznym puddingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry: Przemek Wojtkowiak ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; instrukcja: Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
GRA PLANSZOWA oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona wyspa Arnak / Min & Elwen. - Wydanie 1. - Gdańsk : Rebel, 2020 (dodruk). - 1 gra (Zawartość: dwustronna plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 111 kart, 8 drewnianych pionków archeologów, 8 drewnianych znaczników badań, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 16 kafelków bożków, 15 kafelków strażników, 12 kafelków asystentów, 18 kafelków nagród naukowych, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika, 27 kartonowych żetonów monet, 27 kartonowych żetonów kompasów, 16 plastikowych tabliczek, 12 plastikowych grotów strzał, 9 plastikowych klejnotów, 10 kafelków rezerwowych, znacznik pierwszego gracza, kartonowe księżycowe berło, notes, 4 karty pomocy, instrukcja).
(Gry Planszowe)
Czas rozgrywki: od 30 do 120 minut.
Liczba graczy: 1-4.
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa. Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy. [www.rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cyklady / Bruno Cathala i Ludovic Maublanc ; [ilustracje Miguel Coimbra]. - Paryż : Matagot ; Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 pudełko ; 40x28x9 cm.
W pudełku: modularna plansza, 2. specjalne kostki, 98 monet, 16 znaczników dobrobytu, 15 znaczników terytorium, 4 duże znaczniki bogów, 40 znaczników budynków (porty, fortece, świątynie i uniwersytety), 10 Metropolii, 5 zasłonek graczy, instrukcja, karta pomocy. Karty: 18 mitycznych stworzeń, 16 filozofów, 16 kapłanów. Figurki: 40 żołnierzy, 40 statków, 10 znaczników ofiar, Kraken, Minotaur, Meduza, Polifem, Chiron.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry: 60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 84 karty z ilustracjami, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra dla 3-12 osób.
Czas gry: 30 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; il. Miguel Coimbra. - Bruksela : Repos Production ; Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 pudełko ; 29x29x8 cm.
W pudełku: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetonów Konfliktu, 24 monety o wartości 3, 46 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Gra dla 2-7 osób.
Czas gry: 30 min.
Na pudełku: ponad 30 nagród na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Akcje / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 pudełko (9 kostek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm +instrukcja.
Liczba graczy : 1+ osób, wiek 6+.
Czas gry : 10 min.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Podróże / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, cop. 2018. - 1 pudełko [9 kostek] ; 8x8x3 cm.
W pudełku 9 kości opowieści, instrukcja.
Gra dla 1 i więcej graczy.
Story Cubes: Podróże są drugim rozszerzeniem kostek opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z podróżowaniem, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / projekt gry: James A. Wilson ; ilustracje: Andrew Bosley, tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, 2023. - 1 gra (1 plansza, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 24 robotników (po 6 na gracza) jeż, mysz, wiewiórka, żółw, żetony punktów (10x3 punkty, 20x 1 punkt), 20 żetonów użycia, 128 kart stworzeń i budowli, 11 kart lasu, karta zwycięstwa, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, ośmiościenna kość, wieczne drzewo) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (23 strony : ilustracje ; 24 cm).
Gra przeznaczona dla graczy w wieku 10+.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 40-80 minut.
Daj się oczarować cudownemu światu doliny Everdell, gdzie różne gatunki zwierząt rozwijają leśną cywilizację. Czy to w twoim mieście słońce zaświeci najjaśniej, nim wzejdzie zimowy księżyc? Everdell ro dynamiczna gra o budowaniu lesnego miasta i zarządzaniu jego społecznością. Polubią ją zarówno hobbyści, jak i mniej doświadczeni gracze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja.
Gra dla 2-8 osob.
Czas gry 15 min.
Gra Roku 2016.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 200 kart skarbów 60 kart kluczy 25 kart przykrywek podstawka instrukcja
Cechy gry: liczba graczy: 2-8 wiek: 8+ czas gry: 15 minut
Na pudełku: Ściśle tajna gra kooperacyjna.
Gra dedukcyjna w wersji dla najmłodszych! Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
Co wyróżnia wersję Disney? Podobnie jak w standardowych Tajniakach, karty z hasłami są dwustronne, jednak tym razem z jednej strony zawierają obrazki (kadry z bajek Disneya), a z drugiej słowa i nazwy ściśle związane z poszczególnymi filmami. Ta wersja Tajniaków zawiera w pudełku zestaw kluczy pozwalających na grę na dwóch poziomach trudności poprzez wykładanie haseł w kwadracie 4x4 lub 5x5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 1 plansza, 252 karty (47 małych, 142 standardowe, 63 duże), 4 kości domów, 7 pudełek z scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy, 4 planszetki graczy, 8 znaczków mroku, 70 żetonów (35 ataku,25 wpływu, 4 zdrowia, 2 tarcze, 4 inne)
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy.
Czas gry 90 min.
Na pudełku: przygodowa gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej