Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(1)
Autor
Jung Alexander
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Thomas Arnold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Dedukcja
(1)
Kopalnie
(1)
Krasnoludy
(1)
Labirynt
(1)
Rywalizacja
(1)
Skarby
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Trolle
(1)
Gatunek
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta : zaginione kopalnie / Frederic Moyersoen ; ilustracje Alexander Jung. - G3 - 1 pudełko: 91 kart, 32 znaczniki punktów zwycięstwa, 14 znaczników lasu, 1 znacznik smoka, 10 znaczników krasnoludów, 10 krasnoludów (z podstawkami), plansza, instrukcja
Liczba graczy: 3-9, wiek: 10+, czas: około 45 minut
Po drugiej stronie rozległego lasu, znajdują się stare, dawno zapomniane kopalnie - chcesz je za wszelką cenę odnaleźć! Musisz zebrać swój klan krasnoludów i razem z nimi wejść w leśne ostępy. Wspólnie możecie ominąć przeszkody, wydostać się z pułapek i uciec trollom, a także, co najważniejsze, znaleźć cenne skarby! Uważaj jednak na smoka i bacznie obserwuj swoich towarzyszy - mogą nie być lojalni! W grze Sabotażysta: Zaginione kopalnie gracze współpracują, karta po karcie, tworząc ścieżkę przez las. Na trasie będą pojawiać się, blokujące przejścia trolle, a także pułapki, pozbawiające graczy kart. Do ominięcia napotkanych przeszkód będą potrzebne odpowiednie narzędzia. Celem graczy jest przesuwanie figurek krasnoludów po ścieżce tak, aby udało się dotrzeć do kopalni i zdobyć ukryte w nich skarby. Na koniec rundy rozdziela się łupy. Wszyscy członkowie klanu otrzymują swoją dolę, ale wśród nich znajduje się samolubny krasnolud, który cały skarb chce zgarnąć dla siebie, a także krasnolud, który tak naprawdę należy do przeciwnego klanu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Od ponad roku niemal każdej nocy Marię Drzewicką nawiedzają koszmary, w których widzi swoją śmierć. Zaniepokojony jej zdrowiem psychicznym syn nakłania lekarza, aby ten baczniej przyjrzał się terapii pacjentki wycieńczonej walką z samą sobą.
Jednak im bardziej Adam Drzewicki interesuje się stanem matki, tym większe ma wrażenie, że i jemu ktoś się przygląda. Zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy... W tym samym czasie poznaje policjanta z Warszawy – Dawida Rezlera. Funkcjonariusz przyjechał do rodzinnego miasta, by pożegnać swoją matkę.
Przypadek sprawił, że zmarła kobieta była sąsiadką Marii Drzewickiej, która pewnej nocy usłyszała krzyki i jęki. Myślała wtedy, że to echo kolejnego koszmaru... Czy aby na pewno tak było?
Akcja powieści rozgrywa się w Polsce. Jeden z głównych bohaterów, podobnie jak autor, jest farmaceutą. Jego wiedza oraz dociekliwość odgrywają tu bardzo ważną rolę. Co więcej, osoby stające na jego drodze są równie wyraziste. Dzięki ich działaniom, a także nieoczekiwanym zwrotom akcji i nieprzewidywalnej fabule z każdym rozdziałem historia rodziny Drzewickich coraz bardziej się gmatwa, a uczucie niepokoju szybko narasta - aż do zakończenia, które zaskoczy każdego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej