Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(5846)
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(1947)
Wolne Lektury
(2)
Forma i typ
E-booki
(5648)
Książki
(1931)
Poradniki i przewodniki
(1079)
Audiobooki
(203)
Publikacje popularnonaukowe
(124)
Publikacje fachowe
(38)
Proza
(37)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(22)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Publikacje naukowe
(16)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Publikacje religijne
(4)
ProzaPoradniki i przewodniki
(2)
Druki ulotne
(1)
Filmy i seriale
(1)
Poezja
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(1920)
wypożyczone
(299)
nieokreślona
(46)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(923)
Biblioteka Główna Czytelnia
(6)
Biblioteka Główna Cymelia
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(230)
Filia nr 2 Czytelnia
(1)
Filia nr 3 Wypożyczalnia
(198)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
(122)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
(652)
Filia nr 7 Czytelnia
(4)
Mediateka Wypożyczalnia
(60)
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
(77)
Autor
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Homa Patrick "Yxu"
(44)
Hack Kerstin
(40)
Ekanem Anthony
(38)
Chwistek Michał "Kwiść"
(37)
O-press
(37)
Deja Piotr "Ziuziek"
(36)
Murphy Joseph
(35)
Michałowska Katarzyna "Kayleigh"
(34)
Bugielski Jakub
(32)
Justyński Artur "Arxel"
(29)
Misztal Grzegorz "Alban3k"
(29)
Grün Anselm
(27)
Hoffmann Arne
(25)
Fras Natalia "N.Tenn"
(24)
Surowiec Paweł "PaZur76"
(23)
Basta Michał "Wolfen"
(20)
Szczerbowski Piotr "Zodiac"
(20)
Hühn Susanne
(19)
Jałowiec Maciej
(18)
Sternberg Andre
(18)
Allen James
(17)
Kozłowski Maciej "Czarny"
(17)
Hikiert Anna
(16)
Jędrychowski Norbert "Norek"
(16)
Kendryna Łukasz "Crash"
(15)
Liebert Szymon
(15)
Winkler Jacek "Ramzes"
(15)
Wiśniewski Łukasz "Keczup"
(15)
Kazek Daniel "Thorwalian"
(14)
Miller Katarzyna
(14)
Pawlikowska Beata
(14)
-Maxx-Audio
(13)
Adamus Agnieszka "aadamus"
(13)
Gabriele
(13)
Ruthe Reinhold
(13)
Smoszna Krystian
(13)
Telesiński Łukasz "Qwert"
(13)
Marsh Ryan
(12)
Kulka Piotr "MaxiM"
(11)
Stępnikowski Maciej "Psycho Mantis"
(11)
Disney Walt
(10)
Gonciarz Krzysztof
(10)
Hug Veronika
(10)
Kozik Mateusz "mkozik"
(10)
Cruz Camilo
(9)
Köster Karin
(9)
Milton Stephanie
(9)
Pilarski Łukasz "Salantor"
(9)
Svensson Tanja
(9)
Wattles Wallace D
(9)
Zajączkowski Borys "Shuck"
(9)
Zarzycka Renata
(9)
Asmodeusz
(8)
Baran Marcin "Xanas"
(8)
Faber Adele
(8)
Gajewski Łukasz "Gajos"
(8)
Kamiński Arek "Skan"
(8)
Kamiński Marek
(8)
Kast Verena
(8)
Maciąg Agnieszka
(8)
Marden Orison Swett
(8)
Mazlish Elaine
(8)
Nelsen Jane
(8)
Przemysław Zamęcki "g40st"
(8)
Rossowski Dariusz
(8)
Templar Richard
(8)
Wasik Radosław "Wacha"
(8)
Cieślak Piotr
(7)
Dąbrowski Artur "Roland"
(7)
Falkowski Artur "Metatron"
(7)
Franckh Pierre
(7)
Frąc Robert "ochtywzyciu"
(7)
Herdwart Johanna
(7)
Hoch Daniel
(7)
Kościuk Zbigniew
(7)
Küstenmacher Werner Tiki
(7)
Mazur Krystyna
(7)
Rosiak Anna
(7)
Rovira Álex
(7)
Syska Dariusz
(7)
Sánchez Carlos Cuauhtémoc
(7)
Terrag
(7)
Tracy Brian
(7)
Zgierski Kuba "Zaan"
(7)
Bilbao Álvaro
(6)
Birkenbihl Vera F
(6)
Bishop Gary John
(6)
Carnegie Dale
(6)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(6)
Grochala Patryk "Irtan"
(6)
Guhr-Biermann Sabine
(6)
Haase Christian
(6)
Juul Jesper
(6)
Kabat-Zinn Jon
(6)
Makarowska Magdalena
(6)
Myrcha Maciej "Elrond"
(6)
Nadal Jordi
(6)
Navarro Joe
(6)
Niederwieser Stephan
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(2772)
2010 - 2019
(3690)
2000 - 2009
(1136)
1990 - 1999
(152)
1980 - 1989
(18)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(1)
1910 - 1919
(1)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(909)
1901-2000
(49)
1989-2000
(18)
1945-1989
(8)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
2001
(1)
2019-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7779)
Austria
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(7766)
nieznany (po)
(4)
nieznany (0 0)
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(108)
Rodzice
(93)
9-13 lat
(80)
6-8 lat
(63)
Młodzież
(56)
14-17 lat
(33)
0-5 lat
(17)
Nauczyciele
(14)
Dorośli
(9)
Kobieta
(7)
Pedagodzy
(7)
Dziewczęta
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Menedżerowie
(4)
Psycholodzy
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Terapeuci
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
7-13 lat
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Księgowi
(2)
Pracodawcy
(2)
Przedszkola
(2)
Studenci
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Wychowawcy
(2)
Adwokaci
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Biegacze (sport)
(1)
Chore z nowotworem piersi
(1)
Chorzy na depresję
(1)
Chorzy na zaburzenia afektywne dwubiegunowe
(1)
Chorzy z zespołem Aspergera
(1)
Cukrzycy
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Elektronicy
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(1)
Inżynierowie
(1)
Kobiety
(1)
Lekarze
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
Mechanicy
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracownicy ds. osobowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy obsługi płacowej
(1)
Prawnicy
(1)
Sportowcy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Technicy
(1)
Uczniowie
(1)
Właściciele biur rachunkowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(95)
Literatura amerykańska
(19)
Literatura angielska
(9)
Literatura niemiecka
(6)
Literatura francuska
(4)
Literatura hiszpańska
(4)
Literatura włoska
(4)
Literatura australijska
(2)
Literatura duńska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura rosyjska
(2)
Literatura afrykańska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura portugalska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura francuska
(1)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(112)
Dziecko
(87)
Samorealizacja
(73)
Kobieta
(69)
Uczucia
(61)
Dzieci
(57)
Relacje międzyludzkie
(47)
Samopoznanie
(44)
Stosunki interpersonalne
(38)
Sukces
(38)
Zdrowe odżywianie
(38)
Roboty ręczne
(34)
Lęk
(33)
Obyczaje towarzyskie
(33)
Odżywianie
(33)
Osobowość
(32)
Psychoterapia
(30)
Ogrodnictwo
(29)
Poczucie własnej wartości
(29)
Samoakceptacja
(29)
Stres
(29)
Kosmetyka
(28)
Minecraft
(28)
Szczęście
(27)
Gry i zabawy
(26)
Ogródki działkowe i przydomowe
(26)
Rodzina
(26)
Sztuka przetrwania
(26)
Dietetyka
(24)
Leczenie
(24)
Wychowanie
(24)
Uczenie się
(23)
Zdrowy styl życia
(23)
Techniki samopomocy
(22)
Młodzież
(21)
Zarządzanie
(21)
Ziołolecznictwo
(21)
Komunikacja interpersonalna
(20)
Ciąża
(19)
Miłość
(19)
Ubiór
(19)
Dojrzewanie
(18)
Praca
(18)
Psychologia dziecka
(18)
Gry komputerowe
(17)
Mężczyzna
(17)
Nastolatki
(17)
Prace dyplomowe
(17)
Psy
(17)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(17)
Rysunek
(17)
Zdrowe żywienie
(17)
Koty
(16)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(15)
Fotografia
(15)
Język polski
(15)
Niemowlę
(15)
Rodzice
(15)
Higiena
(14)
Jazda konna
(14)
Joga
(14)
Komunikacja społeczna
(14)
Majsterkowanie
(14)
Makijaż
(14)
Psychologia
(14)
Rośliny lekarskie
(14)
Rośliny ozdobne
(14)
Asertywność
(13)
Gry i zabawy ruchowe
(13)
Jakość życia
(13)
Medytacja
(13)
Menedżerowie
(13)
Mózg
(13)
Pamięć
(13)
Przedsiębiorstwo
(13)
Gospodarstwo domowe
(12)
Higiena psychiczna
(12)
Motywacja
(12)
Pewność siebie
(12)
Zdobnictwo
(12)
Życie seksualne
(12)
Depresja psychiczna
(11)
Dziewczęta
(11)
Internet
(11)
Konflikt
(11)
Macierzyństwo
(11)
Małżeństwo
(11)
Rodzicielstwo
(11)
Rozwój osobisty
(11)
Samoleczenie
(11)
Wrażliwość
(11)
Autopsychoterapia
(10)
Depresja
(10)
Fotografia cyfrowa
(10)
Kariera
(10)
Koń
(10)
Kucharstwo
(10)
Leczenie dietą
(10)
Medycyna niekonwencjonalna
(10)
Mieszkania
(10)
Temat: czas
2001-
(41)
1901-2000
(7)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
Finanse osobiste
(1)
Inwestycje
(1)
Psychologia
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Japonia
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Francja
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Azja
(1)
Beskid Mały (góry)
(1)
Beskid Śląski (góry)
(1)
Beskid Żywiecki (góry)
(1)
Chiny
(1)
Dubajj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
(1)
Finlandia
(1)
Nepal
(1)
Norwegia
(1)
Tybet (Chiny ; kraina historyczna)
(1)
Tybet (Chiny ; region autonomiczny)
(1)
Wenezuela
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(1320)
Publikacja bogato ilustrowana
(70)
Przepisy kulinarne
(55)
Poradniki
(49)
Opowiadania i nowele
(26)
Książka kucharska
(17)
Wydawnictwa popularne
(15)
Podręcznik
(12)
Publikacje dla dzieci
(12)
Książka do wypełniania
(10)
Opracowanie
(9)
Pamiętniki i wspomnienia
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Poradniki dla rodziców
(8)
Wywiad dziennikarski
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Broszura
(3)
Gry komputerowe
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Felieton
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Książka zabawka
(2)
Poradniki dla chorych i niepełnosprawnych
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Film edukacyjny
(1)
Fotografia barwna
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Fotografie
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry online
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Kalendarze
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
POradnik
(1)
Podrecznik
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Portrety
(1)
Powieść
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Relacja z podróży
(1)
Rozważania i rozmyślania religijne
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wycinanka
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
pORADNIK
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(280)
Medycyna i zdrowie
(262)
Rozwój osobisty
(127)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(113)
Hobby i czas wolny
(93)
Edukacja i pedagogika
(70)
Kulinaria
(65)
Styl życia, moda i uroda
(53)
Zarządzanie i marketing
(26)
Kultura fizyczna i sport
(25)
Dom i ogród
(24)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(23)
Religia i duchowość
(18)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Biologia
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Kultura i sztuka
(11)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Podróże i turystyka
(8)
Historia
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(6)
Językoznawstwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Ochrona środowiska
(4)
Rolnictwo i leśnictwo
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Filozofia i etyka
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dietetyka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Styl życia moda i uroda
(1)
7795 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jeśli zawsze nurtowały cię uczucia ludzi osiedlających się w jakichś odludnych miejscach i zakładających nową miejscowość gra Cities XXL pozwoli ci je poczuć. Zostań fundatorem i założycielem jednego z największych miast. Burmistrz niestety nie żyje jak pączek w maśle. Jest administratorem, dobroczyńcą, sędzią i "tym złym" w jednym, gdyż nigdy nie dogodzisz każdemu. W ramach wyzwania czekają na ciebie dziesiątki problemów do rozwiązania, setki potrzeb ludzi do zaspokojenia, miliony dolarów do wydania. I budżet, który zawsze musi wyjść dodatni.

Poradnik porusza następujące tematy:

  • Porady ogólne - w tym dziale poradnika znajdziesz rady, aby szybko pojąć podstawy gry, rozwiązać często pojawiające się problemy lub po prostu urozmaicić sobie czas.
  • Pierwsze kroki - ta część opisze, jak zacząć. Jak wybrać odpowiednią mapę, jak zaplanować rozwój oraz określić jego dalsze kierunki.
  • Rozwój metropolii - miasto to nie tylko zespól budynków. To także ludzi i ich zajęcia. Dbając o rozwój miasta należy obrać odpowiednie kierunki rozwoju. Co w dłuższej perspektywie doprowadzi do większych zysków.
  • Handel - mieścina to żyjący organizm. Bardzo rzadko jest tak, by organizm poradził sobie bez wsparcia z zewnątrz. Nie wszystkie mapy dostarczają odpowiednich zasobów i handel jest integralną części takiej wielkiej gry.
  • Ekspert i mody - ten rozdział poda inne ważne i ciekawe informacje, jak tryb ekspercki, w którym masz dostępne wszystkie budynki od razu lub mody, których warto używać.

Poradnik do gry Cities XXL zawiera liczne porady ogólne, opis pierwszych kroków z grą i jej mechaniką. Nie zabrakło opisu rozwoju metropolii, handlu i trybu eksperckiego, jak również modów których warto używać.

Cities XXL - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Miasto (Porady ogólne i oznaczenia)
  • Mapa i oznaczenia (Porady ogólne i oznaczenia)
  • Początki miasta (Pierwsze kroki)
  • Zdobywanie populacji (Rozwój metropolii)
  • Zmiany na lepsze - mody (Być Ekspertem)
  • Mapa (Pierwsze kroki)
  • Handel (Porady ogólne i oznaczenia)
  • Tryb ekspercki (Być Ekspertem)
  • Specjalizacja miasta (Rozwój metropolii)
  • Zależności towarowe (Rozwój metropolii)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Poradnik jest pisany dla osób które dopiero zaczynają swoja przygodę z EVE Online. Prawdopodobnie gracze, którzy grają dłużej niż kilkanaście tygodni będą znać już większość zagadnień i informacji w nim zawartych. Natomiast gracz, który zostanie rzucony na głęboką wodę po przejściu podstawowych misji treningowych znajdzie wiele przydatnych informacji, które pozwolą znaleźć swój styl gry, całkowicie indywidualny i niepowtarzalny. Jak każdy gracz w EVE. Co zrobiłbyś, gdybyś po zaledwie kilku poleceniach od szkoleniowca dostał rozkaz wylotu z akademii i radzenia sobie samemu? Gdy EVE Online była młodą grą, możliwości było znacznie mniej niż teraz. Obecnie, po kilkudziesięciu dodatkach i wielu dziesiątkach łatek, wszechświat gry stał się znacznie głębszy, obszerniejszy, niebezpieczniejszy i ciekawszy a przez to znacznie bardziej niedostępny dla nowych graczy. EVE Online, jako kosmiczny symulator oferuje wiele ścieżek rozwoju postaci: od magnata produkcyjnego poprzez międzygwiezdnego kupca po eksploratora nowych systemów, od najemnika i obrońcę uciśnionych poprzez dowódcę wielkiej floty po pirata i złodzieja. Setki konstelacji, tysiące systemów, miliony przeciwników do zniszczenia, miliardy ISKów do zarobienia. I stracenia. Wielkie bitwy między sojuszami graczy to nieodłączny element rozgrywki w grze, a straty, do których dochodzi, liczone są teraz w dziesiątkach i setkach tysięcy dolarów. Realnych amerykańskich dolarów. Jeśli chcesz przeżyć 0.1% z tego, zanurz się w grze, którą codziennie odwiedza ponad 50.000 graczy na jednym serwerze.

W poradniku dla do EVE Online znajdziesz:

  • Jak stworzyć unikatową postać i rozpocząć rozgrywkę jako Capsuleer – Nieśmiertelny.
  • Czym warto się zainteresować w pierwszych chwilach w grze a o czym nie mówi Aura – twój wirtualny szkoleniowiec.
  • Jak z powodzeniem zacząć zarabiać ISK’i – wirtualną walutę uniwersum EVE.
  • Jaką drogę wybrać, kiedy gra i (przede wszystkim) inni gracze zaczną kłaść kłody pod nogi.
  • Obszerne wyjaśnienia wielu terminów używanych przez graczy do opisu świata gry.

Poradnik do gry EVE Online zawiera wiele przydatnych informacji dla początkujących graczy. Poradnik pomaga stworzyć postać, a także zwraca uwagę na to, na czym warto skupić się w pierwszych chwilach w grze, a także uczy skutecznego zarabiania.

EVE Online - poradnik dla początkujących zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Tworzenie postaci (Pierwsze kroki)
  • O poradniku
  • Pierwsze wrażenia (Pierwsze kroki)
  • Górnictwo (Zarabianie gotówki)
  • Wykonywanie misji PvE (Zarabianie gotówki)
  • Przystąpienie do Milicji PvP (Zarabianie gotówki)
  • Ogólnie (Zarabianie gotówki)
  • Ważne elementy interfejsu (Pierwsze kroki)
  • Słownik
  • Przydatne linki i programy
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Poradnik do gry Impire prezentuje solucję stanowiącą dokładny opis przejścia kampanii. Opracowanie zawiera ponadto rozdziały poświęcone mechanice gry, zaklęciom, jednostkom, komnatom oraz zdolnościom głównego bohatera zwanego Baal–Abaddon.

Impire - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jednostki - Soulless (Opis elementów gry)
  • Arriving North of Hell (Rozdział I - The Dark Arising)
  • The Slayer of Giant-Killers (Rozdział II - The Once and Coming King)
  • Runnin' with the She-Mage (Rozdział III - The Sovereignkiller)
  • Podziemia i Powierzchnia (Porady ogólne)
  • Mieszkańcy lochu (Porady ogólne)
  • Baal - Abaddon (Opis elementów gry)
  • Jednostki - Minions (Opis elementów gry)
  • Komnaty (Opis elementów gry)
  • To Tame a Realm (Rozdział II - The Once and Coming King)

Informacja o grze

Impire to stworzona przez studio Cyanide gra strategiczna. Akcja toczy się w świecie fantasy, a my wcielamy się w zarządzającego potężnymi lochami demona. Naszym zadaniem jest rozbudowa podziemnego imperium i odpieranie ataków szlachetnych bohaterów.

Gra Impire, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

W poradniku do gry Tropico 4 znalazły się porady, jak rządzić, by utrzymać się na stołku, oraz opis budynków i dekretów. W tekście znajdziecie opis przejścia każdej misji która została wyjaśniona ze wszystkimi możliwościami jej przejścia.

Tropico 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Podstawowa gospodarka (Budynki)
  • Zarabianie pieniędzy (Porady ogólne)
  • Gospodarka i turystyka (Dekrety)
  • Przemysł (Budynki)
  • 4 - IMPORTantne biznesy (Opis przejścia)
  • 1 - Droga do władzy (Opis przejścia)
  • Menu Budowania (Budynki)
  • Infrastruktura (Budynki)
  • Społeczeństwo wyspy (Porady ogólne)
  • 20 - Tropikalna utopia (Opis przejścia)

Informacja o grze

Czwarta odsłona znanej serii gier strategiczno-ekonomicznych, w której wcielamy się w przywódcę małego państwa. Od naszych decyzji i strategicznych posunięć zależą dalsze jego losy.

Gra Tropico 4, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poradnik do gry Stronghold zawiera szczegółowy opis przejścia całej kampanii wojennej, opis wszystkich jednostek i machin oblężniczych, przydatne rady, w jaki sposób być popularnym wśród kmieci.

Twierdza - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja XV - Wytyczając nowy szlak (Kampania)
  • Misja XII - Okup (Kampania)
  • Misja X - Polowanie na węża (Kampania)
  • Główni bohaterowie
  • Misja XIV - Górska przełęcz (Kampania)
  • Rodzaje misji
  • Misja XI - Pierwsza krew (Kampania)
  • Jednostki
  • Misja IX - Ostatnia walka Szczura (Kampania)
  • Przydatność i koszt jednostek

Informacja o grze

Twierdza to wyprodukowana przez studio FireFly strategia łącząca elementy RTS oraz gry ekonomicznej. Akcja osadzona została w czasach Średniowiecza. Gracz wciela się w jednego z możnowładców, walczących o ziemie, zaszczyty i wpływy. Kluczowymi elementami rozgrywki są budowa zamków i umocnień obronnych oraz rekrutacja armii. Tytuł cechuje się m.in. atrakcyjną oprawą wizualną oraz zaawansowanymi skryptami Sztucznej Inteligencji.

Gra Stronghold, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Самое полное руководство по геймдизайну — теперь в официальной версии на русском языке! Видеоигры повсюду. На планшетах, приставках, компьютерах. На любой вкус, пол и возраст. Игровая индустрия по доходам уже опережает киноиндустрию. Но как выделиться из общей массы и создать игру, которая завоюет сердца миллионов? Хорошая игра, как хорошее кино, построена по определенным законам. Геймдизайнеру необходимо продумать все с точки зрения психологии, дизайна, архитектуры, музыки, логики и математики. И учесть миллионы тонкостей: баланс наград и уровня сложности, тактических и стратегических решений, эстетические предпочтения целевой аудитории, соответствие визуального ряда и звукового сопровождения.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Nieoficjalny poradnik do gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo zawiera komplet informacji pomocnych w ukończeniu jej oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów. Bardzo przydatny może okazać się również kolejny rozdział z najczęściej zadawanymi pytaniami, w którym poruszone zostały między innymi takie tematy jak rozwiązania najtrudniejszych zagadek czy sposoby zdobycia najcenniejszych artefaktów.

Najważniejszą część poradnika stanowi kompletny opis przejścia wszystkich etapów wchodzących w skład trybu dla pojedynczego gracza. W opisach poszczególnych misji znalazły się podpowiedzi do poprawnej eksploracji, staczania walk, zaliczania zagadek czy odnajdywania sekretnych przedmiotów. W osobnym rozdziale wyszczególnione zostały wszystkie sekrety gry, do których zaliczają się skarby, zdjęcia, opcjonalne konwersacje oraz skrzynki.

W odbiorze informacji zawartych w niniejszym poradniku pomagają wysokiej jakości obrazki, na których zaznaczone zostały cele podróży, miejsca odnajdywania skarbów czy mechanizmy, z którymi należy wchodzić w interakcję. Strony z opisem poziomu Ghaty Zachodnie zawierają też dodatkowo mapy okolicy, na których oznaczono wszystkie najważniejsze lokacje oraz sekrety.

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo to samodzielny dodatek do gry Uncharted 4: Kres Złodzieja, w którym śledzimy przygody dwóch znanych fanom serii poszukiwaczek przygód - Chloe Frazer (to ona jest główną grywalną postacią) oraz Nadine Ross. Fabuła przenosi nas do Indii gdzie na zbadanie czekają nowe zapomniane lokacje skrywające niezwykle wartościowe artefakty. Zaginione Dziedzictwo podobnie jak Kres Złodzieja jest przygodową grą akcji, w której w zależności od aktualnej sytuacji zajmujemy się badaniem malowniczych lokacji (niektóre z nich mają otwartą strukturę i pozwalają na znacznie większą swobodę), staczaniem walk czy rozwiązywaniem różnorakich zagadek.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Videospiele. - [miejsce nieznane] : StudienVerlag : Legimi, 2020.
Forma i typ
Game Studies hat sich in den letzten Jahren als Wissenschaftsdisziplin etabliert, Videospiele werden zunehmend als Kulturgüter betrachtet. Pädagogische Überlegungen zu Videospielen sind beinahe so alt wie das Medium selbst, Lernapps und -spiele haben schon lange Einzug in die Klassenzimmer gehalten. Dieses ide-Heft widmet sich – fernab aller Klischees über Games und ihre Spieler_innen – Videospielen und ihrem Einsatz im Unterricht. Der Gegenstand wird dabei erstens in Theorien des Lernens und Spielens eingebunden, zweitens in Anwendungsfällen und Best-Practice-Beispielen für den Unterricht diskutiert. Ein spezielles Augenmerk soll auf kommerziellen Spielen liegen, die keinen (explizit) pädagogischen Anspruch deklarieren, in der Gestaltung ihrer Erfahrungswelten jedoch zahlreiche pädagogisch vertretbare Konzepte anregen und den Schüler_innen Anknüpfungspunkte an ihre Lebenswelt bieten. INHALTSVERZEICHNIS Editorial Katharina Evelin Perschak, Felix Schniz: Videospiele und Deutschunterricht. Eine Beziehung mit Zukunft Service Florian Kelle: Videospiele im Unterricht. Bibliographische Notizen Magazin Kommentar: Edmund Huditz: Künstliche Intelligenz in Apps für den Unterricht ide empfiehlt: Werner Wintersteiner: Andreas Leben, Alenka Koron (Hg., 2019): Literarische Mehrsprachigkeit im österreichischen und slowenischen Kontext Neu im Regal Einführung und Ermutigung Jan M. Boelmann, Janek Stechel: Erfahrungsbasiertes Lernen mit Computerspielen in formalen Bildungskontexten Roman Mandelc: Video games in education. Die rasante Entwicklung von Videospielen als Chance für die interaktive Unterrichtsgestaltung von heute Wendy Isabel Zelling: Die Adoleszenz in Videospielen. Am Beispiel von Dontnod Entertainments Life Is Strange Felix Schniz: Videospiele im pädagogischen Schulalltag. Fünf Fragen und Antworten für den praktischen Einsatz Zwischensequenz Stefan Köhler: Spiele erzählen. Anders. Über den Umgang mit Computerspielen im Deutschunterricht. Essay Videospielen im Unterricht begegnen Thomas Faller, Felix Schniz: Gemeinsames Videospielen als methodische Gesprächsgrundlage nach dem Modell des Klagenfurt Critical Game Lab Eva Irene Krassnitzer: Level One. Methodenvorschläge für einen gelungenen Einstieg in die Thematik und das Medium Videospiel im Unterricht Gerda Wobik: "Ich und Computerspiele haben ein zwiespältiges Verhältnis". Videospiel als Thema der LehrerInnen-Fort- und -Weiterbildung 3 Genres – 3 Spiele – 3 Ideen Stefan Emmersberger: Fantasie als Superkraft: The Awesome Adventures of Captain Spirit. Zur Rolle von Fiktion bei der Verarbeitung von Realität Katharina Evelin Perschak: Interaktive Geschichten erspielen im Unterricht. Das Potential von Walking Simulators am Beispiel Virginia Marina Wallner, Thomas Kunze: King for a Day. Entscheidungskompetenz, Dialogfähigkeit und Wortschatzerweiterung – welche Möglichkeiten das Computerspiel Reigns für den Regelunterricht im Fach Deutsch bietet Spiele-Kiste Vanessa Erat: Assassins's Creed: Origins Thomas Hainscho: The Wanderer: Frankenstein's Creature Thomas Ogradnig: Interdisziplinärer und fächerübergreifender Unterricht durch SimCity BuildIt Matthias Kuncic: Ori and the Blind Forest
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 57/59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 793/794 (1 egz.)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 791/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 351/354 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 61, M 61, 61 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 02 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Punkt Biblioteczny SAN Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138, W 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej