Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(39)
Forma i typ
Gry i zabawki
(37)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(30)
nieokreślona
(7)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(35)
Mediateka Wypożyczalnia
(2)
Autor
Żabicka Monika
(5)
Blanchot Denis
(3)
Cottereau Jacques
(3)
André Marc
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Delval Julien
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Ottolch
(2)
Ottolch Dwa gwoździe
(2)
Quidault Pascal
(2)
Skowron Martyna
(2)
Andreani Jean François
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
André Catherine
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Antoniak Marek
(1)
Badie Ramy
(1)
Bartłomiejczyk Dawid
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Danchin Olivier
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Drukała Barnaba
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Eaton Scot
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feld Stefan
(1)
Finch Kate
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Franck David
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Houser Scott
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jaki Rafał
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kijak Karolina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kučerovský Tomáš
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lieske Harald
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Matłosz Michał
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mikucki Artur
(1)
Ottolch Deszczowe wieże
(1)
Ottolch Matka wilków
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Pierô
(1)
Polouchine Igor
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Rangsima Nan
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sielicki Jan
(1)
Small Shane
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Szweda Szymon
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wilson James A
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(19)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Młodzież
(22)
Dzieci
(18)
6-8 lat
(10)
9-13 lat
(9)
Dorośli
(9)
14-17 lat
(7)
0-5 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Zwierzęta
(3)
Bóstwa
(2)
Chrystianizacja
(2)
Diabeł
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Magia
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Wyobraźnia
(2)
Dzieci
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Jeziora
(1)
Koty
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Maszyniści kolejowi
(1)
Opowiadacze
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Potoki
(1)
Potwory
(1)
Przyroda
(1)
Rodzina
(1)
Rycerze
(1)
Rzeki
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strategia
(1)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyprawy
(1)
Zabawa
(1)
Zagadki i łamigłówki
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: miejsce
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(22)
Gry i zabawy umysłowe
(21)
Gry strategiczne
(6)
Gry w karty
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Fantastyka
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry w kości
(2)
Komiks
(2)
Plansze do gry
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(17)
39 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 40 szt. znaczników (po 7 znaczników w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 znaczników w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas trwania gry 30 min.
Na pudełku: Gra Roku 2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustracje: Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 pudełko (40 szt. znaczników (po 7 znaczników w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 znaczników w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów, instrukcja) ; 28x22x7 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Na pudełku: Gra Roku 2015.
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce / Ramy Badie ; ilustracje Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 15x11x4 cm.
W pudełku: 135 kart, zasady gry.
Stwórz armię jednorożców. Zdradź przyjaciół. Od dziś jednorożce są Twoimi przyjaciółmi. Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotobirynt / gra autorstwa Antoine'a Bauzy ; zilustrowana przez Stéphana Escapę. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (26 kart Kanałów, 15 kart Kotów, 2 karty Opiekunów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 16 cm).
GRA PLANSZOWA. Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest prosta, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanały gracze tworzą ścieżki przez miejski labirynt tak, aby każdy kot znalazł przytulny kąt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata. Architekci / projekt gry: Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (235 kart - o 8 różnych rewersach, 7 pięcioczęściowych Cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów Postępu, 6 znaczników Konfliktów, 28 żetonów Zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x23x9 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 29 cm).
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Liczba graczy : 2-7 ; czas gry : 25 minut.
Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca Pierścieni : pojedynek o Śródziemie / Antoine Bauza i Bruno Cathala ; [ilustracje:] Vincent Dutrait. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (plansza główna, 4-częściowy tor, 69 kart, 44 pionki, 18 żetonów, 30 monet, 7 płytek, pomoc gracza) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x20x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 2.
Wiek graczy: 10+.
Czas trwania gry: 30 min.
Mechanika oparta na zasadach gry "7 Cudów Świata: Pojedynek".
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Los Śródziemia leży w Twoich rękach! Pokieruj hordami Saurona albo Drużyną Pierścienia. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do zwycięstwa! Bądź jednak ostrożny. W tym epickim pojedynku aż 3 drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: sprzymierz się z 6 rasami Śródziemia, ukończ Wyprawę Pierścienia, zaznacz swoją obecność we wszystkich 7 regionach Śródziemia. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; tłumaczenie Monika Żabicka ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z obrazkiem mózgu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania: Dzieci! / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), 1 karta rozkładana instrukcji.; 14x14x5 cm.
Gra dla 2-6 graczy. Czas gry 15 minut.
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Miejsce i data wydania na podstawie informacji na stronie wydawcy.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Kraina Lodu 2 / Jacques Cottereau, [ilustracje] Denis Blanchot. - Gdańsk : Rebel, [2012]. - 1 gra (30 kart) : karton, metal, kolor ; w puszce 10x5 cm i w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 9 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas rozgrywki: 15 min.
Wiek graczy: od 6 lat.
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (79 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Śpiące Królewny zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże Ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 164 żetony włości, 42 żetony towarów, 20 ośmiokątnych żetonów grudek srebra, 30 kwadratowych żetonów robotników, 12 kwadratowych żetonów bonusowych, 4 znaczniki 100/200 punktów, 8 drewnianych znaczników graczy, 9 kości, 6 dwustronnych plansz graczy, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry: 30-90 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Trzy tryby gry: rywalizacja, współpraca, dla najmłodszych.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pluszowych snów : / David Franck, Laurent Escoffier ; [ilustracje] Maud Chalmel ; [tłumaczenie Marek Antoniak]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (woreczek, 4 plansze, 8 płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, 54 żetony snów) : karton, płótno, tektura, kolor ; 21x21x8 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 4+. Czas gry 15 min.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dylemat wagonika / [projekt gry: Scott Houser ; projekt graficzny: Kate Finch ; tłumaczenie: Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (500 kart, rozwidlenie torów, 26 znaczników śmierci, znacznik Karola Kolejarza) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x10x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 3-13.
Wiek graczy: 18+.
Czas gry: 15+ min.
Gra imprezowa, która łączy rozważania filozoficzne i krwawą jatkę. Jeden z graczy wciela się w maszynistę, który stawia czoła naprawdę trudnemu zadaniu. Pociąg wymknął się spod kontroli i rozjedzie każdego, kto stanie mu na drodze, a maszynista musi wybrać tor, po którym pojedzie ta zabójcza machina! Pozostali gracze dzielą się na 2 drużyny i próbują przekonać maszynistę, aby ich ocalił i skierował pociąg na tor drużyny przeciwnej. Zabójczo dobra zabawa! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy / [autorzy Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustracje Matthew Inman]. - Wersja oryginalna. - Warszawa : Rebel, © 2020. - 1 gra (56 kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 xm + instrukcja (harmonijka złożona 1x15 cm, rozłożona 29x38 cm).
Informacje o autorach i ilustratorze gry na podstawie: https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 15 minut.
Liczba graczy 2-5.
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków. Jak grać? W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze eksplodującego kotka. Osoba, która na niego trafi – wybucha. I już do końca gry pozostaje martwa. Przy okazji możecie zagrywać różne karty odwracające uwagę eksplodujących kotków. Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej ryzykujesz, że trafisz na eksplodującego kotka. Eksplodujesz - przegrywasz I wypełnia Cię palący sos o smaku smutku. Nie eksplodujesz - wygrywasz I wypełnia cię wspaniałość, gratsy, serio. A pozostałe karty... zmniejszą ryzyko, że eksplodujesz wraz z eksplodującym kotkiem. Gra otrzymała nominację 2015 Golden Geek Best Party Board Game oraz może się poszczycić mianem najchętniej wspieranego projektu na platformie Kickstarter - zebrała prawie dziewięć milionów dolarów przy udziale ponad dwustu tysięcy graczy z całego świata! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/eksplodujace-kotki-105415.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek : rodzinna gra plaszowa / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes) : karton; drewno, papier, kolor ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 24 cm)
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 30 minut.
Jak będzie wyglądał Twój wymarzony dom? Wolisz mieć dużą sypialnię, a w niej eleganckie łóżko z baldachimem, czy może preferujesz przestronny salon, w którym swobodnie zmieścisz fortepian? W grze Ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka : Z biegiem strumienia / autor gry: Klemens Kalicki ; ilustracje: Karolina Kijak ; projekt graficzny: Artur Mikucki. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (dwustronna plansza rzeki, 55 kart talii rzeki, 4 kart żeremi, 4 karty zachodu słońca, 4 dwustronne karty początkowe, 3 karty talii W, 3 karty talii E, 3 karty talii N, 3 karty talii S, 6 kart wariantu 1-osobowego, 1 żeton celu, 4 żetony szlaku wodnego, 2 żetony wodospadów, 4 żetony premii, 8 żetonów dróg, 6 żetonów pomostu, 6 żetonów namiotowiska, 1 koperta z 6 dodatkowymi kartami, 4 pionki kajakarzy, składany podajnik na karty) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x4 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 26x26 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Wiek graczy: 10+.
Czas gry: 60-90 min.
To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry "Łąka".
"Łąka: Z biegiem strumienia" to dodatek do gry planszowej "Łąka", w którym będziemy kontynuować naszą wędrówkę jako obserwatorzy przyrody. Z perspektywy kajaka odkryjemy gatunki roślin i zwierząt żyjące w rzekach, strumieniach i jeziorach. Jeśli będziemy wystarczająco uważni, może zdołamy dostrzec pływające w toni ryby, a dalej pluskającą się w wodzie wydrę lub bobra budującego swoje żeremie. Pamiętaj, że tym razem w rywalizacji liczą się nie tylko zapisy cennych obserwacji. Najwprawniejszy kajakarz wśród nas zapewni sobie dodatkową przewagę i zbliży się do zdobycia tytułu najznakomitszego obserwatora przyrody. Dołączysz do spływu? [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informacja o dostępności u bibliotekarza: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, numer dostępu Days of Wnder na ostatniej stronie instrukcji, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas gry: 30-60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej