152760
Book
In basket
W sieci mediów społecznościowych to książka autorstwa Aleksandry Powierskiej, która stanowi nieocenione źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych naukami społecznymi, w szczególności socjologią i analizą mediów. Autorka podejmuje istotne pytania dotyczące sposobów badania użytkowników popularnych platform, takich jak Facebook czy TikTok, oraz wyzwań, które stoją przed badaczami w erze algorytmizacji i platformizacji kultury.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 167-178. Indeksy.
Funding information note
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Sztuk Audiowizualnych (Uniwersytet Jagielloński)
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again